IT22
Service Desk

Werkt u in uw eigen datacenter of juist in de cloud? it22 zorgt dat uw kritische it infrastructuur soepel draait en altijd up and running is. De service desk van it22 is uw eigen it afdeling waar en wanneer u het nodig heeft.

All-in-One:
IT22 Service Desk

Laat u ontzorgen en vertrouw op het team van it22 om uw cloud omgeving te beheren. Onze propositie is simpel, wij zorgen dat uw applicaties altijd draaien zodat u gerust kunt ondernemen. De zekerheid van een fulltime team voor part-time van de kosten.

IT22 Service Desk bestaat uit 3 peilers:

Linux Admin Desk
DevOps Service Desk
Technisch Applicatie Beheer

IT22 Service Desk vs Linux Beheerder

 MonitoringErvaringKennisBeschikbaarheidSchaalbaarContractAfstandOp locatie
Beheerder8/51 persoonGeconcentreerdGeen garantieNee / Langzaam Vast of zzpJaJa
IT22 Service Desk24/7TeamMeerdere diciplinesDoorlopendJa / directFlexibelJaNee
 BeheerderIT22 Service Desk
Monitoring8/524/7
Ervaring1 persoonTeam
KennisGeconcentreerdMeerdere diciplines
BeschikbaarheidGeen garantieDoorlopend
SchaalbaarNee / Langzaam Ja / direct
ContractVast of zzpFlexibel
AfstandJaJa
Op locatieJaNee

IT22 Service Desk

Onderhouden en verbeteren van uw systemen en infrastructuur 3 specialisaties van de service desk waarop u kunt vertrouwen

Toegevoegde Waarde

  1. Mixed skill pool
  2. Kubernetes
  3. CI/CD
  4. Openshift
  5. Docker
  6. Technical Application Management

Linux Distributies

  1. Redhat Enterprise linux
  2. Debian
  3. Suse
  4. CentOS
  5. Fedora
  6. Ubuntu

Quality Assurance

  1. Sonar Cube
  2. Selenium
  3. Spectral
  4. IOmeter

Monitoring

  1. Prometheus
  2. Grafana

Meer weten over de Service Desk van IT22?