Werkt u in uw eigen datacenter of juist in de cloud? it22 zorgt dat uw kritische it infrastructuur soepel draait en altijd up and running is. De service desk van it22 is uw eigen it afdeling waar en wanneer u het nodig heeft.
Laat u ontzorgen en vertrouw op het team van it22 om uw cloud omgeving te beheren. Onze propositie is simpel, wij zorgen dat uw applicaties altijd draaien zodat u gerust kunt ondernemen. De zekerheid van een fulltime team voor part-time van de kosten.
IT22 Service Desk bestaat uit 3 peilers:
IT22 Service Desk vs Linux Beheerder
Monitoring | Ervaring | Kennis | Beschikbaarheid | Schaalbaar | Contract | Afstand | Op locatie | |
Beheerder | 8/5 | 1 persoon | Geconcentreerd | Geen garantie | Nee / Langzaam | Vast of zzp | Ja | Ja |
IT22 Service Desk | 24/7 | Team | Meerdere diciplines | Doorlopend | Ja / direct | Flexibel | Ja | Nee |
Beheerder | IT22 Service Desk | |
Monitoring | 8/5 | 24/7 |
Ervaring | 1 persoon | Team |
Kennis | Geconcentreerd | Meerdere diciplines |
Beschikbaarheid | Geen garantie | Doorlopend |
Schaalbaar | Nee / Langzaam | Ja / direct |
Contract | Vast of zzp | Flexibel |
Afstand | Ja | Ja |
Op locatie | Ja | Nee |
IT22 Service Desk
Onderhouden en verbeteren van uw systemen en infrastructuur 3 specialisaties van de service desk waarop u kunt vertrouwen
Toegevoegde Waarde
Linux Distributies
Quality Assurance
Monitoring